چه کراتینین 2.16 دلالت دارد در بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه کراتینین 2.16 دلالت دارد در بیماری مزمن کلیه

چه 2.16 سطح کراتینین دلالت دارد در بیماری مزمن کلیه؟ سطح کراتینین به عنوان یکی از شاخص بیماری های کلیوی، آن است که حساسیت کمتری نسبت به GFR، تنها پس از عملکرد کلیه را تا 50 درصد آن افزایش خواهد یافت. است که می گویند یک بار سطح کراتینین می رود برای افزایش که نشان می دهد که کلیه ها در برخی از درجه آسیب دیده است.
چه 2.16umol کراتینین / l نشان میدهد در بیماری های کلیوی؟
در درمانگاه، کراتینین 2.16umol / l در مرحله 3 بیماری کلیه، تشکیل این سطح می توانیم بدانیم که کلیه حدودی آسیب دیده است و در آنجا فقط سمت چپ نیمه عمری کمتر از کلیه ها به طور معمول می تواند کار کند. به طوری که تقاضا بیمار به اقدامات فورا برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود.
چگونه برای جلوگیری از سطح کراتینین بالا می رود بالا؟
اول، شما باید یک برنامه رژیم غذایی با کمک متخصص تغذیه از شما این است که برای از بین بردن حجم کار از کلیه ها مفید برای جلوگیری از آنها را از آسیب بیشتر را، در نتیجه.
با این حال، تنها در رژیم غذایی بستگی دارد می تواند پیشرفت این بیماری را متوقف کند. نکته کلیدی برای جلوگیری از این بیماری می رود بدتر درمان مناسب است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری داروهای سنتی گیاه چینی اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی، می تواند علائم و نشانه های بیماری های کلیوی مانند سطح کراتینین بالا از طریق بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. با کمک این درمان، بیمار با بیماری کلیوی کراتینین 2.16uml / L می تواند یک فرصت برای مانند یک فرد عادی زندگی کنند.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر در مورد هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: